El llatí, una llengua viva. 4t d’ESO.

Dijous passat, 19 de desembre, els alumnes de llatí de 4rt d’ESO van descobrir a través de cançons que el llatí no és una llengua morta, és immortal i està més viva que mai.
Primer, a classe, van traduir al llatí “City of Stars” del musical “La la land”, i la van titular “Stellarum urbs”. Després la van interpretar durant l’hora del pati davant dels companys que, sorpresos, els van escoltar atentament.
Agraïm a l’Adelaida que ens hagi deixat compartir l’espai i el moment per dur a terme una activitat tan enriquidora!