Consell de delegats

Per tal d’afavorir la participació dels alumnes i implicar-los de manera directa en les decisions del centre, el dia 11 d’octubre es va constituir el Consell de Delegats que està format pel delegat de cada grup classe i els representants electes dels alumnes en el Consell Escolar.

El Consell de Delegats es reunirà, com a mínim, un cop per trimestre, i dues setmanes abans de les reunions del Consell Escolar. El Consell de Delegats també es podrà reunir de forma extraordinària sempre que la meitat més un dels delegats ho sol·licitin.

A les reunions del Consell de Delegats, hi assistirà un membre de l’equip directiu o coordinació que col·laborarà com a moderador dels debats, que hi tindrà veu, però no podrà votar.

Les principals funcions del Consell de Delegats són:
1-Transmetre informació dels problemes i de les activitats del centre, als companys i companyes.
2-Plantejar suggeriments i propostes de millora a la direcció o al Consell Escolar.
3-Col·laborar en l’organització d’activitats del centre, formant part d’alguna comissió d’activitats o bé ajudant el responsable de l’activitat.
4-Potenciar la participació dels companys en les activitats culturals i lúdiques que es fan a l’institut.