Concert de Nadal. 2n i 3r d’ESO

Dilluns, 19 de desembre, al Castell del Paborde de la nostra vila, vam poder gaudir del tradicional concert de Nadal del nostre institut. Enguany ha estat un concert teatralitzat, en què els assistents acompanyaven un grup d’alumnes de viatge per Europa, tot escoltant música i nadales pròpies de cadascun dels països que visitaven.

Felicitem els nois i noies de 2n i 3r d’ESO pel magnífic concert que ens van oferir, i desitgem a tothom Bon Nadal i Bones Festes!

Us compartim un petit resum de la música que es van interpretar i el reportatge que Canal Camp ha fet del nostre concert.