2a participació a la fira Tecnologies Creatives a l’Aula.

El darrer trimestre, els alumnes de l’optativa de Robòtica de 2n d’ESO van participar a la fira corresponent al programa Tecnolgies Creatives a l’aula – Impulsem la Robòtica.

En aquesta edició van participar més de 1700 alumnes presentan al voltant de 500 projectes, repartits en dos dies. Aquest és el cinquè curs que s’implementa aquest programa, en el que han participat 200 instituts d’arreu de Catalunya

Aquest programa, impulsat per la Generalitat i la Fundació La Caixa, pretén treballar mitjançant la metodologia de projectes uns kits amb material de l’àmbit de les tecnologies que permeti finalment als alumnes desenvolupar una sèrie de projectes propis.

Aquest curs ha sigut el segon curs que hem pogut participar al programa i hem presentant la següent proposta escollida pels alumnes: ” Un parc d’atraccions”

Podeu veure un recull d’imatges de l’esdeveniment en el que esperem poder participar en properes edicions.