Visita de l’alumnat de 1r de Batxillerat a l’ETSEQ i ETSE

El passat 15 de març, els alumnes 1r de BAT van fer una visita a l’ETSEQ i ETSE (Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química i Escola Tècnica Superior d’Enginyeria) de la URV. Allí van realitzar una serie de tallers.
Per una banda, els que cursen tecnologia van realitzar dos tallers: un consistia en fer una simulació d’un disseny per a un patinet i l’altre en mesurar la força d’arrossegament i la sustentació de diversos vehicles, a escala, en un túnel de vent.
Els que cursen química van simular que treballaven per una empresa de patates fregides per fabricar acetat de sodi. Van realitzar la reacció a petita escala calculant el rendiment de la mateixa.
Tots plegats van gaudir i assolir nous coneixements i van poder posar en pràctica els coneixements apresos a classe.
Tots ells i elles han sortit molt contents i satisfets de l’activitat que han fet, ja que han sigut tallers molt enriquidors. Finalment ens agradaria donar les gràcies a la Universitat Rovira i Virgili per la gran tasca que feu, l’esforç i atenció que heu tingut amb nosaltres.
Fins la propera!