Realitat Virtual a les Portes obertes

Aquest curs els alumnes de Tecnologia Industrial de 1r de BAT hem investigat al voltant de la Realitat Virtual.

Concretament ens vam posar el repte d’aconseguir realitzar una visita virtual a l’institut per als futurs alumnes que ens visitarien a la Jornada de Portes Obertes i ho vam aconseguir.

En l‘enllaç podeu veure imatges d’alguns dels “futurs alumnes” provant-ho, ajudats per alguns dels creadors

Finalment en el següent enregistrament a baixa qualitat, fareu un tast de la visita. Ens queda molt camí per recórrer en aquest camp, però ha sigut un bon començament.