Premi Recerca Jove per Helena Fortuny Castellano

El passat mes d’abril, l’alumna Helena Fortuny Castellano va rebre el Premi de Recerca Jove del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, pel seu Treball de Recerca de segon curs de batxillerat efectuat el passat curs, titulat “Fes teatre, descobreix-te”.

Els Premis de Recerca Jove tenen com a objectiu distingir els millors treballs de recerca fets per estudiants de secundària i reconèixer, alhora, l’esforç en el foment de la recerca del centres on estudien. En aquesta edició, corresponent a l’any 2018, s’hi han presentat 299 treballs elaborats de forma individual o en grup per 345 alumnes de centre pertanyemts a 30 de les 42 comarques cataltanes. Pel que fa al gènere dels estudiants premiats, 62 han estat noies, i 26, nois. Del total d’alumnes presentats, 182 han estat noies , i 117, nois.

Podeu ampliar la informació al suplement Criatures del diari Ara. També podeu veure les imatges de l’acte de lliurament al web dels Premis de Recerca Jove

Felicitats Helena!!!!