Open Europe programmes. 1r BAT.

L’Associació de Programes Educatius “Open Europe” és una organització sense ànim de lucre que ajuda a que els joves puguin participar en programes europeus totalment subvencionats. L’objectiu d’aquests programes és el desenvolupament de les capacitats de comunicació, lideratge i ocupabilitat. La plataforma també ofereix cursos de formació en anglès i rus amb professors/es natius. Les pràctiques a l’estranger, on cal tenir un nivell mínim d’anglès de B1, acostumen a tenir una durada de 6 mesos per tal d’aplicar els coneixements teòrics en l’àmbit laboral.

L’organització de projectes també és un pilar fonamental d’Open Europe, que facilita la creació i col·laboració entre centres educatius de diferents països que comparteixin una mateixa voluntat d’aprenentatge. L’empresa s’encarrega de realitzar tots els tràmits legals per a la creació del projecte, així com l’assessorament i seguiment constant de la seva totalitat.

Al nostre centre educatiu el Sr. Marc Blasi, graduat en A.D.E. per la U.R.V., en el marc de l’assignatura d’Economia de l’Empresa va realitzar una sessió informativa a l’alumnat de 1er de batxillerat.

Per a tots/es els pares/mares i tutors/es legals de l’alumne/a que vulguin més informació poden consultar la plana web: http://www.openeurope.es/proyectos-eurodesk