Olimpíades de Biologia 2022. Alumnes de 2n de batxillerat.

Tres dels nostres alumnes de 2n de batxillerat han participat a la XII Olimpíada de Biologia de Catalunya. Han realitzat la prova teòrica a la Facultat de Química de la URV i, un cop finalitzada la prova, han pogut assistir a la xerrada ‘Informació sobre els graus de Biociències’, on els han explicat els estudis universitaris que s’ofereixen en aquesta universitat en el camp de la biologia.

El nostre alumne Roger Bové ha aconseguit la 1a posició de la demarcació de Tarragona i és un dels 20 finalistes de tot Catalunya, d’un total de 329 participants. La prova pràctica ha tingut lloc a la Facultat de Biomedicina de la UAB.

Enhorabona Roger i moltes felicitats a tots els participants per la iniciativa i interès!

Podeu consultar el llista d’alumnes finalista a: Llista 20 finalistes de la XII Olimpíada de Biologia de Catalunya 2022