L’institut del Ter col.labora al Gran Recapte

Aquest  cap de setmana, alguns alumnes de 3r d’ESO de l’Institut del Ter   han participat com a voluntaris en el Gran Recapte d’Aliments, la campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn  rebin ajuda alimentària.

La participació dels alumnes  3r d’ESO en el Gran Recapte es troba emmarcada dins del projecte Servei Comunitari, un projecte en el qual els alumnes treballen sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo. El Servei Comunitari vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic i que posin els seus coneixements i les seves capacitats al servei de la comunitat.L’experiència ha estat molt positiva. Gràcies a Creu Roja per fer-ho possible!