JORNADA DE PORTES OBERTES

16 de març de 10.00h a 13.30h

Xerrades a les 10.00 i a les 12.00h

Us convidem a la jornada de portes obertes de l’Institut del Ter que farem el dissabte 16 de març de 10 a 13:30 h. Aquest dia hem planificat un seguit d’activitats per a les famílies  que us expliquem a continuació:

• Durant tot el matí podreu visitar les instal·lacions de l’institut guiats pels nostres alumnes i podreu participar a les diferents activitats que hem organitzat.

• A les 10 i a les 12 h. farem una xerrada explicativa del projecte del centre.

• Un trenet us portarà des de  l’institut fins al Museu del Ter on podreu visitar les seves instal·lacions guiats també pels nostres alumnes.

En nom de tot l’equip docent del centre us volem agrair la vostra sincera col·laboració.

L’Equip directiu

Our Green School

Last Friday 21st December, our High School hold the presentation of the Green School emblem. This title represents the reward for applying some measures in the school to benefit the environment. All the students and teachers attended the presentation of this project. Some students received… Llegeix més»

SOM ESCOLA VERDA!

L’institut del Ter, des dels seus inicis, ha aprofitat el marc incomparable en que es troba, ben a prop del riu Ter per potenciar l’educació mediambiental. Aquesta feina s’ha realitzat gràcies a l’empenta dels equips directius passats i present, a la implicació del professorat i… Llegeix més»

#NOésNO

La comunitat educativa de l’Institut del Ter vol condemnar l’acció vandàlica produïda contra el mural reivindicatiu #NOésNO per l’eliminació de les violències masclistes realitzat pels nostres alumnes a la pista de petanca del parc de l’Erm.
Hi ha pintades que no desacrediten a qui les… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El dilluns 26 i el dimarts 27 de novembre vam celebrar al centre les eleccions per renovar una part del nostre consell escolar.
A continuació algunes imatges de les eleccions del sector alumnes.

MURAL REIVINDICATIU #NOésNO

El dijous 22 de novembre al matí els alumnes de la matèria d’Educació Visual i plàstica de 4t d’ESO van realitzar un  Mural reivindicatiu #NOésNO, per l’eliminació de les violències masclistes! El podreu veure a la pista de petanca del parc de l’Erm (carrer Mossèn aulet- davant… Llegeix més»