A 5è descobrim els 5 regnes dels éssers vius!

Els alumnes de 5è hem fet una pràctica experimental per estudiar els 5 regnes dels éssers vius: animals, vegetals, fongs, protoctists i moneres!

Els hem observat i examinat en primera persona amb la companyia i el consell d’una mare de la classe que és biòloga. Amb l’ajuda d’una rúbrica d’observació, vam poder veure i analitzar una planta d’àloe vera, una cobaia, diversos tipus de fongs (xampinyons i floridures) i protoctists d’aigües estancades (protozous).

L’aprenentatge experimental conté un elevat contingut emocional gràcies a la manipulació i la vivència, la qual cosa ajuda a fer significatiu l’aprenentatge dels alumnes.

Aquí teniu el botó per poder accedir a totes les fotografies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *