BON ESTIU!!

Ja hem arribat a la fi d’aquest curs tan atípic i especial. Un curs ple d’incerteses, reptes i dubtes que sempre tots recordarem. Des de l’Escola Sanfeliu volem felicitar a tots els infants i famílies que ho heu fet possible. Repte superat!!

Us volem donar les gràcies i desitjar-vos que gaudiu d’unes merescudes i bones vacances!

Bon estiu a tothom i fins aviat!!

Excursió al Bosc Vertical! – Cicle Superior

El dilluns 14 de Juny, els alumnes del Cicle Superior vàrem decidir desconnectar, durant un dia, de la rutina buscant aventura!

Vam anar al Bosc Vertical, un parc natural d’aventures on hi havia diferents circuits amb diferents proves. Des de tirolines, tota mena de ponts que trontollaven, passarel·les, xarxes, túnels, etc. A més, ens van ensenyar a utilitzar el mosquetó i els diferents tipus de cordes.

Ha sigut una experiència molt positiva i divertida. Cadascú de nosaltres va posar a prova els seus límits i els vam superar tots amb molt bona nota. A més, després vam dinar tots junts i vam aprofitar el bosc per jugar.

Aquí us deixem un recull de  fotografies de la sortida de 5è i 6è!

Fotografies 5è                           Fotografies 6è

Sortida al bosc vertical – Cicle Inicial

Hola famílies!

Com ja sabeu, el divendres 18  vàrem fer una excursió al Bosc Vertical de Dosrius. Feia molt temps que no fèiem una sortida com aquesta i ho necessitàvem, ens ho vam passar genial!

A l’hora de pujar als circuits vam ser molt valents i valentes i vam aconseguir superar tots els reptes que ens van proposar. Algunes proves ens van fer una mica de por, però amb l’ajuda i els ànims dels companys i les mestres ho vam aconseguir.

A més, després de fer els circuits vam dinar tots junts i vam aprofitar el bosc per jugar amb la terra, les fulles, els pals… i sobretot per poder córrer i explorar el bosc amb els nostres companys i companyes!

Aquí us deixem un vídeo amb un recull d’algunes de les fotografies:

A més, també us deixem l’enllaç amb una carpeta on podreu trobar totes les fotografies que vam fer:

Fotos Bosc Vertical CI

Esperem que us agradin!

PROJECTE DE LA GRANJA

Els nens i nenes de P3 ens hem endinsat en el món dels animals de la granja. Un tema molt engrescador pels més petits de l’escola. Totes les activitats que hem anat fent han quedat recollides en aquest vídeo i també hem fet un lapbook molt bonic per continuar treballant a casa. Esperem que ho gaudiu!

Cliqueu a la imatge per veure el vídeo

VEURE FOTOS I VÍDEOS

VIII Jocs Florals

Les plantes

Els nens i nenes de primer hem estat treballant les plantes aquest trimestre.
Hem conegut plantes molt interessants com les carnívores i d’altres que hem anat portant a classe.
Us deixem un recull de fotos que hem anat fent i on podreu veure les diferents activitats… Llegeix més»

A 6è ens expressem amb el cos!

Segons el professor emèrit de psicologia de la Universitat de Califòrnia, Albert Mehrabian, podem dividir la comunicació en tres tipus diferents de llenguatge: el llenguatge verbal, la veu i el llenguatge corporal.

Segons els seus estudis sobre l’impacte de la comunicació, el llenguatge verbal, representa un 7% sobre el potencial del missatge que volem comunicar. La veu, representa un 38% i el llenguatge no verbal un 55%. Per tant, podem deduir que la part més important quan volem expressar-nos o comunicar-nos amb altres persones és la no verbal, és a dir, els gestos, les expressions facials o les postures.

Tenint en compte aquestes dades tan significatives, els alumnes de 6è hem decidit treballar per parelles la nostra expressió corporal a través de la representació de diferents situacions i balls.

A continuació, en el següent botó, podreu trobar els vídeos amb les diferents actuacions!
Animeu-vos i expresseu-vos amb nosaltres!

Expressions Corporals

A 5è simulem ecosistemes!

Els alumnes de 5è hem realitzat unes maquetes sobre els diferents ecosistemes que podem trobar a la Terra. Les hem creat a través de materials reciclats de tota mena i amb unes idees ben originals!

A continuació, podreu veure el procés de construcció de les maquetes i el resultat final. Creieu que sabreu identificar tota la flora i la fauna dels diferents ecosistemes? Poseu-vos a prova!

Fotografies Ecosistemes