Activitats extraescolars

L’escola ofereix una oferta d’activitats que es desenvolupen a les instal·lacions del mateix centre, excloent l’activitat de natació.

Tenim com a objectiu esdevenir com a complement de la formació escolar, promoure l’esport, el treball d’equip, la relació amb els companys i per què no, el fet de passar-ho bé.

Les activitats extraescolars d’aquest curs són:

Natació: esport on s’aconsegueix un aprenentatge progressiu de les habilitats aquàtiques, des de la simple flotació fins a la pràctica dels diversos estils.

Jugar ballant a Educació Infantil. Rítmica-ball modern i Karate a Primària.

Activitats organitzades pel Consell Municipal d’Esports de l’Ajuntament.

Anglès: potenciem l’aprenentatge i  la importància de treballar la llengua anglesa de manera més amena i divertida, sempre tenint en compte els continguts establerts.  Millorar la seva competència lingüística i comunicativa ajudant al seu desenvolupament general i personal. Ampliem  i reforcem l’anglès que fem en horari curricular a càrrec de…

Colònies: els nostres infants aprenen a conviure, compartir, cooperar i respectar. Estan en contacte directe amb la natura on porten a terme activitats d’aprenentatge més  lúdiques mitjançant l’observació directa i l’experimentació. Les estades són de tres dies i les realitzen l’alumnat de 1r fins a 6è de Primària.