Propers esdeveniments

CodeWeek 2021

STEAMConf Barcelona 2021 Live.

7a Conferència Internacional d’Educació

Enguany, com a novetat, des del Departament d’Educació s’organitza una Jornada Lúdica de programació, “Dissenya la teva mascota virtual”, que tindrà lloc el dimarts 19 d’octubre, en horari de 10-12h.
Es planteja un repte de programació en directe que podrà ser resolt amb Scratch Jr, Scratch o micro:bit, obert per a tot l’alumnat d’Infantil, Primària i Secundària (1r i 2n d’ESO) de tots els centres educatius de Catalunya.

INSCRIPCIÓ

STEAMConf Barcelona 2021 Live posarà l’accent, un any més, en l’experiència real, i convida cinc apassionats ‘dones i homes d’acció’ que, fent ús de la mirada integral sobre el món que ens proporciona l’STEAM i l’aprenentatge basat en el FER, acompanyen nois i noies des de preescolar, al llarg de tot el recorregut de la seva trajectòria d’aprenentatge formal i informal. L’esdeveniment es realitzarà de manera virtual.

INSCRIPCIÓ