Propers esdeveniments

El dimarts 1 de març de 2022 de 17:30 a 19 h. se celebrarà el segon seminari web de PC Desendollat i Scratch amb propostes didàctiques i experiències de centre, tallers… Abordarem aspectes rellevants al voltant de la programació endollada i desendollada!

Us podeu inscriure en aquest formulari.

No us ho perdeu!

Més informació.

El Mobile World Congress torna a Barcelona. Aquesta edició se celebrarà des del 28 de febrer fins al 3 de març, amb una agenda molt apretada.

Més informació.

El seminari AppEducation: el model de negoci es durà a terme el dia 8 de març de 17:00 a 19:00h. Aquest seminari s’adreça al professorat de secundària i cicles formatius que participen a la proposta educativa mSchools AppEducation o estan interessats en participar-hi.

L’objectiu del seminari és acompanyar i guiar el professorat en les darreres fases de la metodologia design thinking perquè  puguin millorar l’acompanyament del seu alumnat en el projecte mSchools AppEducation.

Inscriviu-vos al següent formulari i us enviarem l’enllaç a la sessió.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *