Avaluació formativa i feedback

En la quarta sessió del Seminari Temàtic Aprofundim en metodologies innovadores, Héctor Ruiz, director de la International Science Teaching Foundation parla sobre l’Avaluació formativa i el feedback:

• Quines diferències hi ha entre avaluar i qualificar?
  • Com diversificar les oportunitats d’avaluació formativa?
  • Com fer que el retorn d’una activitat d’avaluació esdevingui una nova oportunitat per aprendre?

Van col·laborar en el debat Francesc Maldonado (Director de l’Institut Pau Clarís de Barcelona i facilitador del Laboratori), Sandra Vernet (Mestra de l’Escola Dr. Alberich i Casas de Reus) i Meritxell Soler (Directora de l’Escola La Mitjana de Lleida).

Si voleu també podeu llegir l’article que Héctor Ruiz va preparar expressament per al seminari.