La nostra visió de l’escola

L’escoleta és una comunitat on hi conviuen infants, famílies i equip educatiu. La seva quotidianitat i el seu dia a dia es regeixen per una sèrie de valors. La llar d’infants, com tot centre educatiu, ha de ser un organisme competent i expert a l’hora de conduir l’educació dels infants.

Els nostres valors són:

• L’amor i el respecte incondicional per cada infant com a base de tota actuació.
  • La proximitat i l’acollida de les famílies dins del centre, permetent l’entrada a la llar i el contacte diari amb l’equip educatiu.
  • La innovació, originalitat i creativitat en les propostes pedagògiques.
  • L’atenció a la diversitat: tothom aporta, tothom té el seu lloc dins l’escoleta i totes les necessitats són respectades i acompanyades.
  • La transparència en la informació sobre l’infant i el centre.
  • La voluntat de deixar petjada i que cada dia a l’escoleta valgui la pena de ser viscut i de recordar.
  • L’educació entesa com a construcció activa de coneixements.
  • La vinculació amb l’entorn proper, aprofitant els recursos que ens ofereix.
  • El tarannà actiu i participatiu, promovent accions motivadores i variades, en tot moment, a dins i a fora del centre.

Creiem en la feina que fem i la mostrem cada dia sense por. Podem argumentar la nostra acció ja que tota acció és reflexionada, contrastada, avaluada i fonamentada pedagògicament.