Sant Jordi al Xaloc!

La Diada de Sant Jordi és un dels dies més bonics de l’any. Llibres i roses omplen els carrers i l’ambient festiu s’impregna en cadascun de nosaltres. A l’Institut Xaloc la diada es va celebrar al llarg de tot el dia.

Des de primera hora es van realitzar diversos tallers (elaboració punts de llibre, roses de llaminadura, jocs de rol, relaxació, etc.) que  van servir per donar pas a la segona ronda d’activitats. En aquest cas, els alumnes de primer cicle van romandre al centre i aquí van fer uns tallers de lectura amb diversos professors i professores del centre. Després, aquests alumnes van participar en una gimcana organitzada per la comissió de Sant Jordi, composada per alumnes de 4t d’ESO. Mentre el centre vivia aquestes activitats, els alumnes de 3r i 4t d’ESO van anar camí de Vilanova per fer un tomb per la rambla i viure de primera mà l’ambient festiu de la diada.

Finalment, el dia va tornar a agrupar tot l’alumnat del centre per compartir l’entrega de premis als diversos concursos organitzats al voltant de Sant Jordi. A part del tradicional concurs literari hi va entrega de premis al millor curtmetratge, els millors dibuixos i als guanyadors del concurs ortogràfic en llengua castellana.

En l’entrega de premis hi va participar de manera activa l’AMPA del centre, que ha col·laborat estretament amb el centre per fer que la diada tingués un final lluït.