Recuperacions matèries cursos anteriors

Comunicat

L’alumnat que tingui matèries pendents d’altres cursos té l’oportunitat d’una avaluació extraordinària al febrer, ja sigui mitjançant un examen, la realització de treballs i/o projectes al mateix febrer, al juny o en altres avaluacions extraordinàries.

Dins cada àmbit i matèria s’especifiquen els criteris d’avaluació i recuperació que teniu aquí sota.

Si fos el cas que algun alumne no recordi les matèries que pot tenir pendents, teniu penjat al suro informatiu de cada nivell la relació d’alumnes amb les matèries que pot tenir pendents.

Si algun alumne té dubtes, pot parlar amb el professor o professora que porta la matèria pendent o pot parlar amb el seu tutor o tutora de grup.

Criteris d’avaluació de matèries pendents d’altres cursos. Avaluació extraordinària de febrer.

Àmbit cientificotecnològic

• Matemàtiques. Per alumnes de primer cicle (2n ESO):  entregar una sèrie d’activitats per retornar-les resoltes al juny i haver aprovat un trimestre del curs vigent. Per alumnes de segon cicle (3r ESO i 4t ESO): entregar una sèrie d’activitats per retornar-les resoltes al juny i haver aprovat dos trimestres del curs vigent. Si l’assignatura se supera quedaran aprovades les matemàtiques que estiguin suspeses dels cursos anteriors.
  • Tecnologia. Examen al febrer, segons calendari establert i el pla de recuperació entregat a l’alumne.
  • Biologia i geologia. Examen de febrer, segons calendari establert i el pla de recuperació entregat a l’alumne.
  • Física i química. Examen de febrer, segons calendari establert i el pla de recuperació entregat a l’alumne.

Àmbit lingüístic

• Català. Avaluació contínua, es recupera el curs anterior si s’aprova el curs vigent.
  • Castellà. Avaluació contínua, es recupera el curs anterior si s’aprova el curs vigent.
  • Anglès. Avaluació contínua, es recupera el curs anterior si s’aprova el curs vigent.
  • Alemany.Entrega d’un treball segons el que està establert en el pla de recuperació entregat a l’alumne el gener-febrer.
  • Cultura clàssica. Examen de febrer, segons calendari establert i el pla de recuperació entregat a l’alumne.
  • Cultura i Valors ètics. Avaluació contínua, es recupera el curs anterior si s’aprova el curs vigent.

Àmbit expressió i humanístic.

• Educació Física. Avaluació contínua, es recupera el curs anterior si s’aprova el curs vigent.
  • Música. Entrega de dossier el juny segons el que està establert en el pla de recuperació entregat a l’alumne durant el gener-febrer.
  • Socials. Examen de febrer, segons calendari establert i el pla de recuperació entregat a l’alumne.
  • Visual i plàstica. Avaluació continuada.  Entrega de dossier o projecte  el juny segons el que està establert el pla de recuperació entregat a l’alumne durant el gener-febrer.
  • Emprenedoria. Entrega del projecte de matèria el juny, segons el que està establert en el pla de recuperació entregat a l’alumne durant el gener-febrer.

Altres

• Es recupera el curs anterior si aproves el curs següent amb l’excepció de les matèries optatives d’emprenedoria i cultura clàssica de 3r ESO i les de 4t d’ESO.
  • Síntesi. Recuperes el curs anterior si aproves el crèdit de síntesi del curs vigent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *