Premis Josep-Lluís Palacios

Dimarts 19 de novembre quatre alumnes del Xaloc s’han vestit de gal·la per recollir el guardó Josep-Lluís Palacios d’Òmnium cultural com a millor treball de síntesi de la comarca, en la categoria de primer cicle de secundària. L’Aya Talbi, l’Alejandro Gallego, l’Èric Sabrià i el David Murciego han rebut el premi de mans dels representants de l’entitat al Garraf. Al saló d’actes de la Vinya d’en Petaca s’han aplegat els alumnes premiats dels instituts de la comarca, acompanyats per professors i familiars que van voler ser-hi en un dia tan assenyalat.

Durant el passat mes d’abril, els quatre alumnes van enllestir el treball premiat avui sobre la contaminació atmosfèrica a la nostra comarca. Del treball, el jurat n’ha destacat la relació entre conceptes i la correcció en la redacció. Enhorabona als premiats!, des de l’institut us desitgem molts èxits més.