No hi ha Planeta B

Com heu pogut anar seguint, el centre d’interès d’aquest any és “No tenim planeta B”, i per ajudar a reduir impactes mediambientals l’alumnat del centre va participar en un concurs per a l’elaboració de les ampolles d’aigua i boc’n roll amb el logotip del Xaloc, per tal de complir amb les tres R (reduir, reciclar, reutilitzar). El guanyador d’aquest concurs ha estat l’Izan Gutiérrez Luque de 4t d’ESO.

Així doncs, demanem la vostra col·laboració per a que la feina feta sigui un èxit. A partir d’avui tot l’alumnat ja hauria de venir  amb l’ampolla d’aigua i l’entrepà o la peça de fruita en el seu boc’n roll. Si us plau, no oblideu marcar-ho per tal d’evitar pèrdues!