Guanyadores dels Premis Josep-Lluís Palacios

La Vinya d’en Petaca va acollir la 5a entrega dels Premis Josep-Lluís Palacios de treballs d’investigació i de creació de secundària que entrega l’entitat Òmnium Cultural. Tots els treballs presentats estaven emmarcats en l’àmbit de la comarca del Garraf i hi havia diverses categories premiades segons el cicle educatiu.

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Xaloc va recollir el primer premi pel seu treball de síntesi elaborat quan cursaven 3r d’ESO i que porta per títol “Les malalties neurodegeneratives”. Aquest va ser el treball guanyador en la categoria de segon cicle d’ESO.

Les guanyadores són: Mónica Martín, Ainhoa Rovira, Yaiza Serrano i Ana Lian Tena, que van comptar amb la tutorització del treball feta per Neus Moral.

El premi consta de 100€ per cada guanyadora que podran destinar a material educatiu divers.

A l’acte hi van assistir les alumnes guanyadores, així com diversos representants del centre.

Felicitats, guanyadores!