Concurs de lectura en veu alta

Al Xaloc, aquest curs també hem participat en el projecte “Veualta”, un projecte del Grup Enciclopèdia que té la missió de promoure la literatura i la llengua per mitjà de la lectura compartida en veu alta.

L’alumnat de tots els nivells del centre ha participat en un concurs intern durant el mes de febrer. Els guanyadors i guanyadores han estat igualment escollits per l’alumnat i professorat del centre.

Els i les guanyadores, tant de primer com de segon cicle ara seran els i les representants del centre en la final que reunirà a tots els centres educatius de secundària de la Comarca.

La guanyadora del concurs de primer cicle ha estat Aitana García Santos de 1rB i la suplent ha estat Arlene Ortiz de la Fuente de 2nB.

La primera classificada de segon cicle ha estat Alba Lara Gutiérrez de 3rC, la segona classificada ha estat Judith Martínez García de 4tC i el tercer classificat ha estat Genís Grané Alonso de 3rA.

Enhorabona a tots!!