Comencem les proves Cangur

La Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) organitza la prova Cangur de matemàtiques que enguany realitzarà el 17 de març de 2022.

Avui 10 d’octubre tot l’alumnat de l’Institut ha participat en la selecció dels i de les candidates que es presentaran a l’edició 22-23 de les proves Cangur. Les persones que realitzin els millors exercicis, d’entre les tres sessions que durem a terme el mes d’octubre, es presentaran al concurs de les proves Cangur.

Les proves Cangur són una activitat matemàtica impulsada per la societat internacional Le Kangourou sans Frontières per estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat i que a Catalunya organitza la Societat Catalana de Matemàtiques.

Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.