Com sona l’ESO 2024

E projecte Com Sona l’Eso és una trobada anual d’alumnes i professorat de música d’instituts de secundària públics que, al llarg de quatre dies, conviuen per dur a terme un gran repte musical que han treballat prèviament a les aules de música.

cor bn

Aquest repte és la realització d’un concert conjunt: al voltant de 1500 alumnes d’edats entre 12 i 17 anys juntament amb el seu professorat actuant junts. La regla d’or de les Trobades és la següent: tot l’alumnat, independentment de la seua formació musical, participa en el concert.

Enguany, un cop més, l’Institut Xaloc ha participat d’aquesta trobada tan especial i han gaudit d’allò més l’esperiència.

En aquest video podreu veure un tastet del que és COM SONA L’ESO!