Ja és Carnaval a l’Institut Xaloc!

Els colors i l’ambient de Carnaval van arribar a l’Institut Xaloc durant la setmana passada. Un grup d’alumnes de 4t d’ESO van ser els encarregats d’organitzar tots els actes, que van tenir en el divendres el seu moment culminant.

Al llarg de la setmana hi havia diverses normes de vestuari per anar fent ambient carnavalesc i, el divendres a partir del primer pati, les classes es van aturar i es van organitzar diversos tallers: Maquillatge, màscares, rebosteria… A més, durant els tallers, els alumnes que van venir disfressats al centre van participar al concurs de disfresses.

Per cloure els tallers i agafar forces per la festa, es va preparar un gran àpat al matí, i després tots els alumnes es van desplaçar al Centre cívic de les Roquetes per escoltar el discurs del Rei Carnestoltes, veure l’entrega de premis del concurs de disfresses i ballar una estona amb la música que posava un DJ que també és alumne del centre.

Tot plegat va servir per començar el Carnaval de la millor manera!