Calendari Final de Curs

Benvolgudes famílies i alumnes, us recordem els horaris de la darrera setmana del curs 2017/18:

De dilluns a dimecres, l’horari és l’habitual, de 8 a 14:40h. Aquests dies es fan debats, teatre i mostra de treballs d’Inteligències Múltiples al Centre Cívic a partir de mig matí. També caldrà retornar els llibres de text durant aquests dies.

Dijous 21 de juny, l’entrada al centre serà a les 8h, i s’entregaran les notes de 3r trimestre de 13 a 13:30h. Després els alumnes ja podran sortir del centre o bé quedar-se a fer jocs d’aigua al pati fins l’hora de sortida habitual.

Divendres 22 de juny fem la sortida a l’Aquòpolis, de manera que no hi haura activitat lectiva al centre.

Finalment, us recordem que dijous 28 de juny s’entregaran les notes de final de curs. Els alumnes les han de venir a recollir al centre.