Bones festes i bon 2017

Benvolgudes famílies,

El 22 de desembreimg_20161222_093514, últim dia lectiu abans de festes de Nadal, realitzarem activitats diferents a les que correspondrien com qualsevol altre dijous.

Iniciem la jornada a les 8:00 del matí amb tutoria per cada nivell, on reflexionarem sobre els resultats de la primera avaluació, ens farem bons propòsits pel segon trimestre ja iniciat, recordarem les activitats del dia i lliurarem el butlletí de notes que els vostres fills i filles hauran de tornar, degudament signat,  el primer dia lectiu de gener, dilluns 9.

Després realitzarem tallers diversos, com ara construcció de dinosaures, jocs dinàmics, criptogrames, lectures, karaoke i dinàmiques de sensibilització dins el projecte TEI.

També tindrà el seu espai l’activitat esportiva amb el torneig de futbol de final de trimestre i el partit de vòlei entre professors/es i alumnes de 4t ESO.

L’última franja del dia, dins Cinema Xaloc, visionarem pel·lícules en diferents aules i compartides per tots els nivell educatius que han hagut de triar i “comprar” l’entrada aquest dilluns i dimarts.

Finalitzarem el dia amb una batucada amb la col·laboració d’antics alumnes de l’Institut, que recollirà a tot l’alumnat i professorat aula per aula per ballar plegats al voltant de l’edifici però dins el recinte. Acabarem la jornada a quarts de tres.

Tota la comunitat educativa aprofita l’avinentesa per desitjar-vos unes bones festes i un bon any 2017.

Ens veiem de nou dilluns 9 de gener.

Les Roquetes (Sant Pere de Ribes), 20 de desembre de 2016

La comunitat educativa del Xaloc