Bases Certamen Literari Sant Jordi 2017

CERTAMEN LITERARI SANT JORDI 2017

L’INS XALOC, ha convocat el Certamen Literari de Sant Jordi obert a tots els alumnes del centre. El certamen està dividit en diferents categories:
Categoria 1: 1r i 2n ESO
Categoria 2: 3r i 4t ESO

MODALITATS:

A- POESIA

– Tema: Lliure.
– Idioma: Català o Castellà.
– Extensió màxima de 25 versos.
El poema s’ha de presentar en un DIN A-4, en un Word (o similar) imprès amb lletra 12 Arial o Times New Roman a doble espai. Text centrat, títol en majúscula i en negreta.

B- CONTE/RELAT

Tema: Lliure. Han de ser contes literaris, producte de la fantasia.
Idioma: Català o Castellà.
Els textos s’han de presentar amb un DIN A-4, en un Word imprès amb lletra 12 Arial o Times New Roman, i interlineats a doble espai. El mínim és 1 pàgina; el màxim, 2. Títol centrat, en majúscula i en negreta.

C- CURT AUDIOVISUAL

Tema: Lliure.
Idioma: Català i/o Castellà.
Durada màxima 5 minuts.
Participació per equips d’un màxim de 5 integrants.
S`haurà d’adjuntar una sinopsi i un guió literari.

PRESENTACIÓ
Els originals s’han de presentar dins d’un sobre gran. Al sobre hi haurà d’haver:
A l’exterior:
-El pseudònim
-La categoria (Categoria 1: 1r i 2n ESO / Categoria 2: 3r i 4t ESO
-modalitat (poesia, conte o curt)

A l’interior:
– El text original i una còpia, o suport digital al cas del curt (cd, dvd,…).
– Un sobre petit, tancat, que contingui:
-Escrit a l’exterior: el pseudònim, la categoria i modalitat
-A l’interior del sobre s’indicarà el nom i cognoms reals del/de la concursant.

DATA DE LLIURAMENT DE LES OBRES:

El lliurament de les obres es farà dimarts 18 d’abril durant el primer pati a l’aula 3 (davant la sala de guàrdia).

PREMIS:

Es lliuraran divendres 21 d’abril.

JURAT:

El jurat el formen professors/es de l’institut i es valorarà la qualitat literària i artística dels treballs presentats en totes les categories i gèneres.
El veredicte del concurs es farà públic durant els actes de celebració de la diada de Sant Jordi a l’institut, divendres dia 21 d’abril.
El jurat exclourà el treball de l’alumne si troba que no és original, o que la temàtica pot ferir sensibilitats. Si les obres presentades en una categoria i modalitat no assoleixen el nivell exigit, podrà declarar-se desert.