1001 llibres per al Xaloc

Al Xaloc volem omplir amb 1.001 llibres la Biblioteca

A l’institut Xaloc cada dia els nostres alumnes llegeixen. I els agrada fer-ho. I necessiten fer-ho perquè els fa competents no sols en lectura, en totes les matèries que estudien. Però perquè puguin seguir gaudint d’aquest espai de formació necessitem omplir de llibres la nostra Biblioteca. Cal tenir present que si cadascun dels nostres 200 estudiants llegeix un mínim de 5 llibres en un curs… en necessitarem almenys 1.000.

Per això, a l’institut Xaloc de les Roquetes, de Sant Pere de Ribes, engeguem la campanya ‘1.001 llibres pel Xaloc’ amb l’objectiu de nodrir la nostra Biblioteca del centre d’un fons de volums important que pugui satisfer les necessitats de lectura dels nostres alumnes. Dels vostres fills. I per això també fem una crida perquè les administracions, les entitats del municipi, els membres de la comunitat educativa i els particulars, des de les seves possibilitats, aportin el seu gra de sorra per aconseguir que la Biblioteca del centre disposi d’una oferta atractiva, tan qualitativa com quantitativa.

En els propers dies es posarà en marxa la campanya ‘1.001 llibres pel Xaloc’ que es farà present a les xarxes socials a través de plataformes com Twitter o Facebook bo i instant a institucions, entitats i persones a col·laborar en la consecució d’aquests objectius. La comunitat educativa de l’institut Xaloc hi jugarà un paper molt important ja sigui materialitzant-los o ajudant a la seva difusió. Som-hi!