Dijous marxem a la prova Cangur_mates de 4t

Benvolgudes famílies,

D’acord amb la programació de sortides per al curs 2015 – 2016, dijous 7 d’abril d’enguany, dins de l’assignatura de matemàtiques, anirem a la universitat de Vilanova per fer les proves Cangur. Sortirem de l’institut a les 8:15h, demanem la màxima puntualitat, per anar la UPC . L’hora aproximada d’arribada seran les 12:45h i restarem a l’institut per fer les dues últimes hores de classe.

L’alumnat haurà de portar roba i calçat còmode per caminar i un bon esmorzar amb prou aigua per tot el matí. Eviteu portar begudes isotòniques o refrescos, millor aigua. També una motxilla amb els estris necessaris per fer la prova.

Nota: el centre no es fa càrrec de la pèrdua, robatori o trencament del telèfon mòbil de l’alumne/a.

Les Roquetes (Sant Pere de Ribes),  4  d’abril de 2016

Equip de tutors/es de 4t d’ESO