Currículum de llengües: alemany 4t ESO

1a Avaluació Bloc  1:

 

 

Beste Freunde A. 1.2

 

Lliçó 14

 

 

Lliçó 15

 

 

 

 

Landeskunde: Deutschland

 

 

 

 

 

 

• Parts del cos

• Malalties

• Telèfon i adreça

• Mitjans de transport

• Llocs a la ciutat (2)

• Descriure el camí

 

• Pronoms personals en datiu: mir, dir

• Präteritum de haben i sein

• Conjunció deshalb

• Preposició mit + datiu

• Preposició zu + datiu

• Pronoms personals en acusatiu: mich, dich, ihn/es/sie

 

• Expressar dolor

• Desitjar que algú es millori

• Explicar que va passar ahir

• Donar una explicació

• Trucar algú

• Preguntar pel telèfon i l’adreça

• Parlar sobre els mitjans de transports

• Dir amb quina freqüència es fa una cosa

• Fer compliments

2a Avaluació Bloc 2:

 

 

Lliçó 16

 

 

 

Lliçó 17

 

 

 

Landeskunde:  Andere deutschsprachige Länder

 

 

 

 

 

 

 

 

• Viatges

• L’hora

• Professions

• Roba

• Regals

• Activitats i llocs

 

• Preposició zu + datiu (persona)

• Adjectiu nächst-

• Preposicions nach, in + ciutat/país

• Article possessiu Ihr/ Ihre

• gefallen + datiu

• Preposició für + acusatiu

• Es gibt + acusatiu

• Pronom indefinit man

• Preposicions in, an, auf + datiu

 

• Expressar a casa de qui anem

• Donar informació temporal

• Parlar de viatges en tren

• Parlar de vostè

• Expressar què ens agrada i què no

• Fer regals i donar les gràcies per un regal

• Expressar què hi ha en un lloc

• Dir on té lloc una cosa

3a Avaluació Bloc 3:

 

 

 

 

LLiçó 18:

 

 

 

 

Landeskunde: Berlin

 

 

 

 

• Activitats de temps lliure

• Descripció d’una persona

 

 

 

• Perfekt amb haben

• Participi amb -(e)t: – verbs regulars – verbs amb els prefixos be-, ver-, er- – Verbs acabats en ieren – Verbs separables

• El verb modal können

 

 

 

• Parlar del passat

• Dir que no hem entès una cosa

• Descriure una persona

• Parlar de capacitats

1a, 2a i 3a Avaluació Projecte Kahoot

 

 

 

Projecte Duolingo

 

Kahoot és una eina digital que permet la  creació de qüestionaris d’avaluació. Els alumnes hauran d’elaborar un quiz basant-se en els continguts de cada lliçó.

 

 

Duolingo per a escoles és una eina digital  per a  l’aprenentatge d’idiomes basat en el model computacional 1 a 1. Els professors disposen d’un tauler de control que visualitza el progrés de cada alumne.

 

 

COM AVALUAREM?

 

L’avaluació de la matèria estarà basat en la valoració de l’adquisició de coneixements i habilitats de la llengua alemanya, tenint en compte les competències i dimensions pròpies de l’alemany, així com la seva dificultat.
L’avaluació es durà a terme a través de proves, deures, produccions escrites i orals senzilles.
Es valorarà:

– La iniciativa.
– Els comportaments que afavoreixin la bona convivència.

– Les intervencions constructives.

– Exposicions i vídeos o àudios en format de treball.

– La responsabilitat amb el material propi i del centre