1a Avaluació | Bloc 1:
Beste Freunde A. 1.2
Lliçó 14
Lliçó 15
Landeskunde: Deutschland
|
• Parts del cos • Malalties • Telèfon i adreça • Mitjans de transport • Llocs a la ciutat (2) • Descriure el camí
• Pronoms personals en datiu: mir, dir • Präteritum de haben i sein • Conjunció deshalb • Preposició mit + datiu • Preposició zu + datiu • Pronoms personals en acusatiu: mich, dich, ihn/es/sie
• Expressar dolor • Desitjar que algú es millori • Explicar que va passar ahir • Donar una explicació • Trucar algú • Preguntar pel telèfon i l’adreça • Parlar sobre els mitjans de transports • Dir amb quina freqüència es fa una cosa • Fer compliments |
2a Avaluació | Bloc 2:
Lliçó 16
Lliçó 17
Landeskunde: Andere deutschsprachige Länder
|
• Viatges • L’hora • Professions • Roba • Regals • Activitats i llocs
• Preposició zu + datiu (persona) • Adjectiu nächst- • Preposicions nach, in + ciutat/país • Article possessiu Ihr/ Ihre • gefallen + datiu • Preposició für + acusatiu • Es gibt + acusatiu • Pronom indefinit man • Preposicions in, an, auf + datiu
• Expressar a casa de qui anem • Donar informació temporal • Parlar de viatges en tren • Parlar de vostè • Expressar què ens agrada i què no • Fer regals i donar les gràcies per un regal • Expressar què hi ha en un lloc • Dir on té lloc una cosa |
3a Avaluació | Bloc 3:
LLiçó 18:
Landeskunde: Berlin
|
• Activitats de temps lliure • Descripció d’una persona
• Perfekt amb haben • Participi amb -(e)t: – verbs regulars – verbs amb els prefixos be-, ver-, er- – Verbs acabats en ieren – Verbs separables • El verb modal können
• Parlar del passat • Dir que no hem entès una cosa • Descriure una persona • Parlar de capacitats |
1a, 2a i 3a Avaluació | Projecte Kahoot
Projecte Duolingo |
Kahoot és una eina digital que permet la creació de qüestionaris d’avaluació. Els alumnes hauran d’elaborar un quiz basant-se en els continguts de cada lliçó.
Duolingo per a escoles és una eina digital per a l’aprenentatge d’idiomes basat en el model computacional 1 a 1. Els professors disposen d’un tauler de control que visualitza el progrés de cada alumne.
|
COM AVALUAREM?
L’avaluació de la matèria estarà basat en la valoració de l’adquisició de coneixements i habilitats de la llengua alemanya, tenint en compte les competències i dimensions pròpies de l’alemany, així com la seva dificultat.
L’avaluació es durà a terme a través de proves, deures, produccions escrites i orals senzilles.
Es valorarà:
– La iniciativa.
– Els comportaments que afavoreixin la bona convivència.
– Les intervencions constructives.
– Exposicions i vídeos o àudios en format de treball.
– La responsabilitat amb el material propi i del centre
Comentaris recents