1a Avaluació | Bloc 1:
Lliçó 10: Hobbys
Lliçó 11: Gesundheit
Landeskunde: Deutschland |
• Aficions • Llocs a la ciutat (1) • Parts del cos • Malalties
• verbs: sammeln, basteln, lesen, fernsehen, laufen, fahren, treffen, tanzen • Imperatiu en 2ª persona del singular • pronoms personals en datiu: mir, dir • Präteritum de haben i sein • conjunció deshalb
• parlar d’aficions • expressar gustos i preferències • demanar a algú que faci una cosa • expressar destí del desplaçament • expressar dolor • Desitjar que algú es millori • explicar que va passar ahir • donar una explicació
|
2a Avaluació | Bloc 2:
Lliçó 12: Verabredung
Lliçó 13: Reisen
Landeskunde: Andere deutschsprachige Länder
|
• Telèfon i adreça • Mitjans de transport • Llocs a la ciutat (2) • Descriure el camí • Viatges • L’hora • Professions
• preposició mit + datiu • Preposició zu + datiu • pronoms personals en acusatiu: mich, dich, ihn/es/sie • Preposició zu + datiu (persona) • Adjectiu nächst- • Preposicions nach, in + ciutat/país • Article possessiu Ihr/ Ihre
• trucar algú • preguntar pel telèfon i l’adreça • parlar sobre els mitjans de transports • dir amb quina freqüència es fa una cosa • fer compliments • Expressar a casa de qui anem • Donar informació temporal • Parlar de viatges en tren • Parlar de vostè
|
3a Avaluació | Bloc 3: LLiçó 14: Freizeit
Landeskunde: Berlin
|
• Roba • Regals • Activitats i llocs • gefallen + datiu • Preposició für + acusatiu • Es gibt + acusatiu
• Pronom indefinit man • Preposicions in, an, auf + datiu • expressar què ens agrada i què no • fer regals i donar les grècies per un regal • expressar què hi ha en un lloc • dir on té lloc una cosa |
1a, 2a i 3a Avaluació |
Projecte Kahoot
Projecte Doulingo
|
Kahoot és una eina digital que permet la creació de qüestionaris d’avaluació. Els alumnes hauran d’elaborar un quiz basant-se en els continguts de cada lliçó.
Duolingo per a escoles és una eina digital per a l’aprenentatge d’idiomes basat en el model computacional 1 a 1. Els professors disposen d’un tauler de control que visualitza el progrés de cada alumne.
|
COM AVALUAREM?
L’avaluació de la matèria estarà basat en la valoració de l’adquisició de coneixements i habilitats de la llengua alemanya, tenint en compte les competències i dimensions pròpies de l’alemany, així com la seva dificultat.
L’avaluació es durà a terme a través de proves, deures, produccions escrites i orals senzilles.
Es valorarà:
– La iniciativa.
– Els comportaments que afavoreixin la bona convivència.
– Les intervencions constructives.
– Exposicions i vídeos o àudios en format de treball.
– La responsabilitat amb el material propi i del centre
Comentaris recents