Preinscripció Telemàtica

Des de 13/05/2020 fins al 22/05/2020

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en qualsevol centre públic o concertat, i també quan es vol canviar de centre.

Davant de la situació extraordinària causada per la pandèmia de la COVID-19, la preinscripció es prioritza de forma telemàtica.

Per a fer la sol·licitud de preinscripció de manera telemàtica, s’han de seguir els següents passos:

1.- Presentació de la sol·licitud de preinscripció amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil; seguiu les instruccions, veureu que cal omplir les dades, executar l’opció d’enviament (última pantalla) i obtenir el resguard de la sol·licitud.

Per accedir al web de la presentació de la sol·licitud i obtenir el resguard, cliqueu al següent enllaç:

El nostre codi de centre és: 08076893

2.- Enviament del resguard de la sol·licitud de preinscripció (obtingut en el pas anterior) i la documentació identificativa, i si s’escau, acreditativa dels criteris de prioritat –escanejada o fotografiada- per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció, en el nostre cas: insvilafranca2@xtec.cat.

En tots els casos, cal enviar al correu del centre insvilafranca2@xtec.cat juntament amb el resguard de la sol·licitud una còpia de la documentació -escanejada o fotografiada- següent:

• Llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta, el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han d’enviar la documentació escanejada o fotografiada que els acredita.

RECORDEU: la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic al centre escollit amb primera opció, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta.

3.- El centre respondrà al correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància.