Preinscripció presencial (cita prèvia)

Des de 19/05/2020 fins al 22/05/2020.

La preinscripció escolar per al curs 2020-21 es prioritza de manera telemàtica, però de manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, el centre organitza la presentació de sol·licituds assignant una cita prèvia per a l’accés a l’Oficina Municipal d’Escolarització. Aquesta assignació es gestiona amb l’eina corporativa que es posa a disposició dels usuaris en l’enllaç de sota. La finalitat de la cita prèvia es gestionar els períodes d’atenció al públic i evitar cues i aglomeracions.

1.- Cal demanar cita prèvia per l’accés a la OME. Heu de reservar hora de manera telemàtica en l’enllaç que teniu aquí a sota:

Cliqueu a CITA PRÈVIA

2.- En tots els casos, cal que lliureu a la OME la següent documentació:

• Model de sol·licitud de preinscripció degudament complimentat. (cliqueu aquest enllaç).
  • Fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta, el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació que els acredita.

A continuació un recordem les mesures necessàries per realitzar l’atenció presencial:

• A l’OME ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona).
  • Porteu la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa, és recomanable que porteu el vostre propi bolígraf.
  • Es recomana portar mascareta i guants.
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

L’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) és un instrument de col·laboració entre l’Ajuntament de Vilafranca i el Departament d’Educació de la Generalitat en el procés d’escolarització de l’alumnat als centres docents finançats amb fons públics del municipi, pel que fa a l’escolarització de l’alumnat d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria.