ERASMUS

L‘institut Vilablareix forma part del projecte Erasmus+ com a consorci entre altres centres com l’escola Carme Auguet, Institut Montilivi i Institut Sarrià.

La Comissió Europea obre anualment la convocatòria per a l’obtenció de l’Acreditació Erasmus als sectors d’Educació de Persones Adultes, Formació Professional i Educació Escolar, com a una eina per a les organitzacions d’educació i formació d’aquests tres sectors educatius que vulguin obrir-se a l’intercanvi i la cooperació transfronterers en el marc del programa Erasmus+ 2021-2027.

Mitjançant la concessió d’aquesta Acreditació Erasmus, es confirma que l’organització sol·licitant ha establert un pla per a dur a terme activitats de mobilitat d’alta qualitat en el marc d’una iniciativa més àmplia de desenvolupament de la seva organització. Aquest pla, anomenat Pla Erasmus, és un element clau de la sol·licitud d’Acreditació Erasmus.