Presentació

Benvinguts/es a l’Institut de Vilablareix, una institució pública d’educació secundària i batxillerat que va iniciar la seva activitat el curs 2008-2009.

L’objectiu del centre és ensenyar, educar i formar a persones a través de les metodologies dirigides pel nostre professorat per ajudar-los a incorporar-se en aquesta societat canviant.

Podríem definir aquest institut com a únic, a l’estar situat en un poble tenim el privilegi de formar als nostres alumnes a través d’un esperit crític, humanístic, tolerant i solidari. Com també exclusiu, ja que l’oferta educativa és només pels alumnes de procedència dels pobles propers: Aiguaviva, Fornells de la Selva, Quart i Vilablareix.

L’organització del centre fomenta la participació, el treball en equip, la solidaritat i el desenvolupament tant a nivell personal com acadèmic. Treballem per crear un ambient estimulador entre els companys, el professorat i el treball, millorant les necessitats individuals de cada alumne i oferint una millora en la comunicació i els seus resultats acadèmics.

HORARI SECRETARIA: Dilluns a divendres de 9h a 14h.