Autoritzacions, comunicats i justificacions

Les autoritzacions, els comunicats i les justificacions no caldràn portar-los impresos a l’institut sinó que ho gestionarem a través del correu electrònic.

ASSISTÈNCIA: Per notificar faltes d’assistència al centre, els retard, una absència per raó d’una vaga o referents a les sortides del centre es gestiona a través de ITEscola. Per qualsevol aclariment haureu d’enviar un correu a: assistencia@insvilablareix.cat.

TRANSPORT: Per notificar faltes d’assistència, retards, canvis de parada o altres qüestions en el servei de transport exclusivament hauran de notificar-ho els alumnes a la monitora del autobús. Per altres qüestions no mencionades anteriorment haureu de posar-vos en contacte a través d’aquest correu: transport.ensenyament@girones.cat.

GESTIÓ ECONÒMICA: Per temes relacionats amb la gestió econòmica haureu de posar-vos en contacte amb la secretaria@insvilablareix.cat.

ALTRES SOL·LICITUDS: Per a altres sol·licituds o aclariment haureu d’enviar un correu a l’Institut a insvilablareix@xtec.cat.