PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA BATXILLERAT

NOTÍCIES

7 de juliol, ALUMNES ASSIGNATS PRIMERA PETICIÓ.
7 de juliol, ALUMNES PREINSCRITS AL CENTRE.
Juny, Barem definitiu de les preinscripcions de BATXILLERAT

MATRÍCULA CURS 2020-21

Alumnes preinscrits amb plaça assignada a BATXILLERAT: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos. Termini perquè els alumnes pendents de l’avaluació de setembre confirmin la seva continuació al centre: del 8 al 14 de juliol de 2020. Alumnes de batxillerat pendents de l’avaluació de setembre: del 7 al 10 de setembre de 2020.

MATRÍCULA BATXILLERAT 8-14 de juliol

La matrícula es formalitzarà prioritàriament per via Telemàtica :

• Telemàtica: cal confirmar la matrícula enviant un correu electrònic a institut@insvescomtatdecabrera.cat acompanyat de la següent documentació, degudament complimentada i signada, que es podrà baixar de la pàgina web del institut :
    >> Autoritzacions d’imatge – TIC – sortides entorns.
    >> Autorització esbarjo i darrera hora.
    >> Carta compromís educatiu
    >> Fitxes d’adreces i telèfons (2)
    >> Full modalitat (tria matèries)
    >> Justificant pagament quota matrícula
    >> Foto carnet
    >> Documentació del transport escolar si es sol·licita en la confirmació de matrícula que l’usuari en farà ús.
    >> Alumnat procedent d’altres centres cal aportar certificat de notes
    >> Quan disposem de tota la documentació i del resguard del pagament de la quota s’enviarà correu de confirmació de recepció, com a justificant de la formalització de la matrícula.

Per totes aquelles persones que per les seves circumstàncies no poden fer la matrícula de forma telemàtica, s’obrirà un termini de 2 dies per a fer els tràmits de forma presencial, prèvia sol·licitud de cita prèvia, els dies 9 i 10 de juliol, de 8,30 a 13,30 h.

• Presencial amb cita prèvia. Cal trucar al telèfon 722 31 41 66 i se’ls hi donarà dia i hora per formalitzar la matrícula.

Si, després del procés ordinari de matrícula, queden places vacants, el centre les ofereix seguint l’ordre de la llista d’espera als alumnes que no s’han pogut admetre inicialment, fins al 25 de setembre de 2020.

Carpeta amb la documentació

ESO

CFGM

PFI

13-22 MAIG

Cita prèvia des de divendres 15 de maig de 9 a 13:30 de dilluns a divendres

27 MAIG-3 JUNY

2-8  JUNY

Només telemàticament

25 de maig fins 5 de juny

Només telemàticament

LLIBRET INFORMATIU

Demana el teu idCAT Mòbil per fer la preinscripció a batxillerat i formació professional

Menors de 16 anys cal fer servir DNI i el telèfon del pare o mare

Documentació relativa a la preinscripció.

BATXILLERAT del 27 de maig al 3 de juny

Preinscripció al batxillerat
Adscripció de centres educatius.
Consulta de centres educatius.
Oferta inicial de places del centre.