Any acadèmic als Estats Units (programa de mobilitat – J1), data límit d’inscripció és el 12 de febrer de 2020.

Ens tornem a posar en contacte amb vosaltres per informar-vos que si hi ha algun alumne interessat en participar en un any acadèmic als Estats Units (programa de mobilitat – J1), la data límit d’inscripció és el 12 de febrer de 2020.

Tornem a disposar de 25 places per cursar l’any acadèmic 2020-2021 als EEUU per alumnes de 4rt d’ESO i batxillerat. Aquí teniu breument una descripció que inclou característiques concretes, requisits i preus, entre d’altres informacions.

El programa de mobilitat, pel qual el govern estatunidenc emet un  Visat J1,  és tota una tradició de la que els EEUU se senten molt orgullosos. Per això, els programes tenen un reconeixement oficial i estan supervisats per el govern americà.   En aquest sentit, per accedir a aquest tipus de programa i visat, s’han de tenir en compte una sèrie de prerequisits:

PREREQUISITS:

• L’estudiant ha de tenir 15 anys complerts en el moment de l’arribada als EEUU.
  • L’estudiant ha de tenir una mitjana de 7 en les notes escolars (els últims 3 cursos cursats a l’estat espanyol)
  • L’estudiant ha de tenir un nivell mínim d’anglès B1 (es fa prova de nivell per tal de poder-ho corroborar)
  • L’estudiant ha de ser qui, conjuntament amb la família natural, vulgui viure aquesta gran experiència.

ASPECTES A TENIR EN COMPTE:

L’objectiu d’aquest programa per al govern dels EEUU és doble ja que es tracta d’un programa no només de caire educatiu sinó també un d’intercanvi cultural.  Per aquest motiu, les destinacions solen ser en estats/ poblacions no massa grans, fins i tot rurals.

• Aquest programa d’intercanvi és voluntari, i  les famílies d’acollida no cobren per la manutenció dels estudiants d’acollida.
  • Per això ni l’estudiant ni la família natural, ni el British American Institute, com a organització intermediària, tenim dret a escollir destí (estat o ciutat), institut o família.

PREU: 9.200€*

El preu inclou:

• allotjament en família i manutenció durant els 10 mesos d’estada als EEUU.
  • l’escolarització (incloent-hi matriculació al centre d’estudis i llibres del curs)
  • l’assegurança mèdica en cas de malaltia.
  • tramitació del visat
  • tramitació de l’expedient per acollir-se al programa.
  • proves de nivell d’anglès i entrevista personal.
  • l’acompanyament i guia en tot el procés de convalidació pel Departament del Educació de la Generalitat o per el Ministeri d’Educació del curs realitzat als EEUU

El preu no inclou: els bitllets d’avió; les taxes del visat, ni les despeses personals.

Si teniu dubtes, o voleu saber més sobre aquesta mobilitat i/o d’altres, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Moltes gràcies pel vostre temps,

BRITISH AMERICAN INSTITUTE
La Riera, 22