Últims dies d’inscripció curs 24-25 a Estats Units

Des del British American Institute ens informen de l’oportunitat de cursar l’any acadèmic 2024-2025 als Estats Units per a realitzar el 4t d’ESO o un curs de Batxillerat. Queda molt poquet per a la data límit d’inscripció.

És una boníssima oportunitat per a tots aquells alumnes que busquin millorar el seu anglès, tenir una experiència inoblidable a l’estranger, conèixer una nova cultura i fer noves amistats/relacionis per a tota la vida i sense perdre cap curs ja que a la seva volta, després del procés d’homologació poden continuar els seus estudis a Espanya.

Com vam fer ja anteriorment els adjuntem informació detallada d’aquest programa perquè el puguin fer arribar a totes la família/alumnes interessats.

El programa de mobilitat per al qual el govern estatunidenc emet un Visat J1, és tota una tradició de la qual els EUA se senten molt orgullosos. El preu del programa per al curs 2024-2025 és de 11.950€.

El preu inclou:

• Allotjament en família i manutenció durant els 10 mesos d’estada als EUA.
  • L’escolarització (matriculació en el centre i llibres del curs inclosos).
  • Assegurança mèdica
  • Tramitació i taxes del visat.
  • Tramitació de l’expedient per a acollir-se al programa.
  • Proves de nivell d’anglès i entrevista personal.
  • Supervisió i guia en tot el procés de convalidació pel Ministeri d’Educació del curs realitzat als EUA.

*El preu no inclou: Bitllets d’avió i despeses personals.

Si volen ampliar la informació, o volen saber més sobre aquesta oportunitat i/o altres que els puguem oferir, no dubtin a posar-se en contacte amb nosaltres.

BRITISH AMERICAN INSTITUTE

La Riera, 22