Oberta la participació al Certamen Talent Jove ‘2024!

Estem molt contents d’anunciar-vos que ja s’ha obert el termini per participar en el Certamen Talent Jove ‘2024, adreçat a centres educatius d’Educació Infantil i Primària i de Secundària.

Segurament ja coneixeu el Festival de Cinema de Girona, i potser el vostre alumnat hi ha participat com a espectador i com a jurat.

Amb aquesta segona edició del Certamen Talent Jove també hi pot participar amb els seus curtmetratges!

En les sales de cinema de la propera edició del Festival, al novembre de 2024, apart de la selecció internacional de curtmetratges, també hi haurà la selecció de les nostres escoles i instituts.

• Inscripció: fins el 31 de maig de 2024.
  • Lliurament de curtmetratges: del 3 al 7 de juny de 2024.
  • Notificació als centres seleccionats: 21 de juny de 2024.

Més informació, bases i inscripció a ja.cat/giff

Esperem la vostra participació!

GIFF Festival de Cinema de Girona

Secció Infants i Joves