Nota Informativa: Dispositius Portàtils 1r ESO 23-24

Benvolgudes famílies ,

Si rebeu aquest correu és per que vau formalitzar la preinscripció a 1r d’ESO en el nostre institut.

Com ja us vam informar, a la jornada de portes obertes,  el proper curs el Departament d’Educació té el compromís de seguir desplegant el Pla Digital de Centres. Dins d’aquest pla es contempla que farà arribar dispositius portàtils a tot l’alumnat de 1r i de 2n d’ESO. Segons ens han confirmat, l ‘arribada d’aquests dispositius es preveu que serà a partir de mitjans del  primer trimestre o del segon trimestre del curs segons cada centre educatiu.

Amb la voluntat de l’institut de no generar-vos una despesa extra i  donat que hi ha aquest compromís del departament d’educació de fer-nos arribar aquesta dotació, començarem el curs amb 3 carros portàtils perquè l’alumnat pugui utilitzar els dispositius portàtils al centre, sense la possibilitat d’emportar-se el dispositiu a casa.

En el moment que ens arribi la dotació del departament d’educació es procedirà a assignar un ordinador a cada alumne/a que podrà endur-se’l a casa. Esperem que aquesta solució temporal no s’allargui en el temps i a principis del segon trimestre ja es pugui gestionar l’assignació del dispositiu a cada alumne/a.

Recordeu que el període per formalitzar la matrícula és del 20 al 28 de juny.

Per qualsevol dubte estem a la vostra disposició.

La direcció del centre