Convocatòria ajuts per a l’alumnat amb necessitats educatives especials 2022-2023

El 18 de maig es va publicar l’extracte de la Resolució de 13 de maig de 2022, de la “Secretaría de Estado de Educación”, que convoca ajuts per a l’alumnat amb necessitat  específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2022-2023.

D’acord amb les bases de la convocatòria, la sol·licitud es tramita per via telemàtica:

La persona sol·licitant ha d’entrar a la pàgina web www.becaseducacion.gob.esdonar-se d’alta com a persona usuària, emplenar la sol·licitud i imprimir-la a fi de signar tots els apartats. Després l’ha de presentar al centre educatiu, junt amb la documentació necessària.

El termini per presentar la sol·licitud al centre educatiu finalitza el 30 de setembre de 2022 (inclòs).

MOLT IMPORTANT (NOVETATS):

Us adjuntem un document per comprovar que s’han emplenat totes les dades, les signatures i la documentació que s’ha de presentar.

Pel que fa al correu electrònic, en cas que el sol·licitant o cap dels membres de la unitat familiar en disposi, cal que empleni l’autorització adjunta per enviar les comunicacions en el correu electrònic del centre educatiu on està matriculat.

Document 1

Document 2