Beques ALUMNI

Us fem arribar informació sobre BEQUES UNIVERSITÀRIES

Convocatòria de Becas Universitarias dirigides a estudiants de 2º Batxillerat per estudiar a la Universitat Carlos III de Madrid.

Dirigides a estudiants amb bon expedient acadèmic i escassos recursos econòmics. L’ajuda és de 3.000€ per curs.

Díptic informatiu:

Trobareu més informació a l’enllaç  Programa Becas Alumni, i consultar les bases de la convocatòria i requisits per la presentació de sol·licituds.

La data límit per entregar la sol·licitud i documentació és el 10 de juny de 2019.

Aquestes beques es financien amb les aportacions d’antics alumnes, personal acadèmic i administratiu de la UC3M, entitats col·laboradores o qualsevol persona física interessada en col·laborar amb el programa.