10 NOVES PLACES EXTRES per a cursar 4t ESO i/o Batxillerat als Estats Units

El British American Institute ens informa que han concedit 10 noves places extres per a cursar l’any acadèmic 2024-2025 als Estats Units per a alumnes que vulguin realitzar el 4t d’ESO o un curs de Batxillerat.

Informació detallada d’aquest programa:

El programa de mobilitat per al qual el govern estatunidenc emet un Visat J1, és tota una tradició de la qual els EUA se senten molt orgullosos. Per aquest motiu els programes tenen un reconeixement oficial i estan supervisats pel govern americà. En aquest sentit, per a accedir a aquesta mena de programa i visat, s’han de tenir en compte una sèrie de requisits:

PRE-REQUISITS:

•L’estudiant ha de tenir 15 anys complerts en el moment d’arribada als EUA.

•L’estudiant ha de tenir una mitjana aproximada de 7 en l’expedient acadèmic (dels últims 3 cursos realitzats en l’estat espanyol)

•L’estudiant ha de tenir un nivell mínim d’anglès B1 (es realitza una prova de nivell per a corroborar-ho)

•L’estudiant ha de ser qui, conjuntament amb la família natural, prengui la decisió de viure aquesta gran experiència.

ASPECTES A TENIR EN COMPTE:

• L’objectiu d’aquest programa per al govern dels EUA és doble ja que es tracta d’un programa no sols de caràcter educatiu sinó també d’un intercanvi cultural. Per aquest motiu les destinacions solen ser estats/poblacions no massa grans i fins i tot rurals.

•Aquest programa d’intercanvi és voluntari, les famílies d’acolliment no cobren per la manutenció dels estudiants als quals acullen.

•Per aquests motius ni l’estudiant, ni la família natural, ni el British American Institute com l’organització intermediària, tenim dret a triar destí (estat o ciutat), institut o família.

PREU: 11.950€*

El preu inclou:

•Allotjament en família i manutenció durant els 10 mesos d’estada als EUA.

•L’escolarització (matriculació en el centre i llibres del curs inclosos).

•Assegurança mèdica

•Tramitació i taxes del visat.

•Tramitació de l’expedient per a acollir-se al programa.

•Proves de nivell d’anglès i entrevista personal.

•Supervisió i guia en tot el procés de convalidació pel Ministeri d’Educació del curs realitzat als EUA.

*El preu no inclou: Bitllets d’avió i despeses personals.

Si volen ampliar la informació, o volen saber més sobre aquesta oportunitat i/o altres que els puguem oferir, no dubtin a posar-se en contacte amb nosaltres.

BRITISH AMERICAN INSTITUTE
La Riera, 22