Recomanacions per a les extraescolars

Des de la Regió Sanitaria de Girona, volen agrair els esforços conjunts davant d’un dels reptes sanitaris i socials més complicats dels darrers temps com és fer front a la pandèmia per la infecció de la COVID-19.

Ens trobem en moment de cansament generalitzat que hem d’evitar que es tradueixi en un relaxament de les mesures i més quan ens trobem amb casos de noves variants del virus, com la britànica, que és més contagiosa i que sembla que podria tenir una major incidència en la població jove.

Per evitar la propagació del virus i tallar les cadenes de transmissió i per les característiques especials que tenen les activitats extraescolars.

S’enllaça carta informativa per recordar les mesures a tenir en compte en les activitats extraescolars.