Espai d’estudi i suport a DEURES

L’ajuntament d’Hostalric ofereix el servei d’espais d’estudi i de suport a deures per a tot l’alumnat de l’institut que hi estigui interessat.
Lloc: Biblioteca Carles Roig de l’Institut Vescomtat de Cabrera.
Dies: Dilluns i dimecres de 16.00 a 17.30.
Aquest servei està adreçat a l’alumnat de l’institut que tingui matèries pendents de trimestres o de cursos anteriors així com a l’alumnat que vulgui realitzar els deures i treballs del curs o estudi per a exàmens.
Aquest curs les recuperacions extraordinàries d’ESO es faran els dies 22 i 23 de juny.
El preu d’aquesta activitat és de 30 euros (+ 5 euros d’inscripció que es retornaran al final de les classes en cas que l’alumnat ASSISTEIXI al 80% de les classes) que s’haurà de fer efectiu en realitzar la inscripció. El preu d’aquest servei està subvencionat per tot l’alumnat que sigui d’Hostalric.
Les PLACES són LIMITADES ( per ordre d’inscripció)
Per tal de dur a terme aquesta activitat hi ha d’haver un mínim de 10 alumnes.
Calendari de l’espai d’estudi i de suport als deures:
Del 2 de març al 19 de juny

Sol·licitud inscripció.