RobotSeny Kids 2017

El passat dissabte 10 de juny, després d’uns quants mesos de preparació i entrenament 2 equips d’alumnes de 1r d’ESO del nostre centre han participat en el RobotSeny Kids.
L’equip científic Futurob va obtenir el premi a la “Millor idea d’empresa”, i l’equip científic Simson va obtenir el premi al “Millor màrqueting”.

El departament de tecnologia vol felicitar a tots els alumnes per la feina feta durant el curs i la seva participació a la fase final del projecte. Aprofitem també per donar les gràcies a les famílies que dissabte varen acompanyar i donar suport als nois i noies.

A l’àlbum de fotos trobareu més fotos de la jornada i del procés de treball dels alumnes
google-fotos-logo150x150